PhotobucketPhotobucket

Friday 26 April 2013

{ Review: Buku Sekolah Banyak Penunggu }

Hey lovelies 。◕‿◕。

Tadi check keyword yang masuk ke blog dan  terjumpalah search ada yang cari review pasal buku Sekolah Banyak Penunggu karya Nurul Syahida. My favourite writer selain dari Hlovate. 

To the one that search for this book review, here it goes.Short and simple review.What do you expect? me revealing the ending? No no no. Go read by yourself because . . . 


The book worth a read! Really ! For me laa. As expected from Nurul Syahida, she never disappoint her readers. The plot and of course the ending twist,I loiiikeee it soo much! I'm already expecting something gonna happen in the end btw.And my hunch was right!

Yes,ceritanya lain daripada yang lain.Some story feel so real. Sebab compilations citer la katakan.

Cik Shai berjaya membuatkan saya tersenyum sendirian dan tergelak berdekah-dekah dengan ayat yang bersahaja yang digunakan beliau. Ececeh. Formal giler. Haha. Serius,some part soo funny for me. Takkan saya nak gtau kan? Awak bacalah sendiri baru tau. Tak surprise la kalau bagitau.Eish.

Overall :  

Congratulations Cik Shai ! Keep up the good writing :)

Mana nak dapatkan buku ni ?
Jum ke Arrazi.com !

p/s: Lepasni nak baca 3 Hati pula. Can't wait. Emak Cik Fai yang tolong kite belikan novel ni sebab ada potongan diskaun di Popular. teehee.

No comments: