PhotobucketPhotobucket

Wednesday 9 November 2011

Assignment Love Holidays!

Hai everyone!


Whoa,it's been a long time since I didn't post anything beneficial here.Haha. Yelah,asyik post lirik lagu jiwangss je kerja.Huahua.Org dlm mood in love la katakan.Auww~♥<--agak gedik ye disitu,sila abaikan.


Okay,aku skrg tgh cuti.Raya haji+midsem break=7 hari cuti.Wehoo~ and menghabiskan beras mak bapak cuti seminggu ni dgn balik ke Sri Aman,Sarawak.Haha.

Cuti aku kali nie dah tak macam cuti.=.=" sighs. Banyak benda kena buat. Actually boleh je buat di kemudian hari tapi aku tak nak lah menangguhkan kerja.Nanti berlambak pula.Lagi tension,pas tension nak bunuh diri pula.erk,tetiba* hahaha.

Nak citer pasal aktiviti sepanjang bergelar student UTM,aku takde mood.Ceh,takleh blah.Haha.Yelah sebab banyak sangat benda nak citer sampai taktau nak mula dari mana.So,aku highlight benda yang penting je la.Bajet artis la nak highlight segala benda penting nie.Hahaha.

Okay,okay,Move on..

1)Assignment Discrete Structure
2)Slide Etnik<---kna bentang buka sekolah nanti ayat kanak-kanak betul
3)Kuiz BI secara online
4)Tempahan felt
5)Montage/Video editing utk Projek SCSD
6)Ulangkaji Programming Tech.1

See,segala benda di atas ni la aku kena setelkan sebelum buka sekolah(ayt kanak-kanak lagi).Nampak mcm sikit tapi kau tau tak yang benda nie semua memerlukan masa yang agak lama tambah lagi dengan minda aku yang tak seberapa nie.Haha.Nak nak yang buat montage/video editing tu.Aku belum tahu lagi nak konsep macam mana.Software nya dah ada.Cuma idea tu takda.=.="

Felting pula,agak banyak order dari kawan-kwan di UTM.Dahla semua nak external disk casing.Susah doe nak buat tu.Aku buat ngan aku punya dulu tu pun dh calar balar tangan.Ececeh. sapa suruh

Tapi for the sake of pocket money and harapan kawan yang nak tengok benda comel habis cuti nie,aku gagahkn diri  juga utk membuat.Esok mula menggunting and cari materials utk hiasan. Dah la dorg semua tu pakat suruh aku bulat-bulat buat hiasan yang comel.Tension derr.Hahah.Bagi aku,benda comel=pink.Miahaha.Kalau tak sempat jahit aku jahit di UTM je la.Tak susah pun.Hehe.



ULANGKAJI. Harus dibold kan sbg peringatan kepada diri sendiri. Lepas buka sekolah nie,aku kena RE-test Test Programming. Sebab masa tengah test haritu,tetiba whole UTM blackout.Entah sape yang genius sangat sampai sabotaj bekalan elektrik.Haha.Aku saspek mesti kerja budak elektrik gabung ngn mekanikal gabung ngan scn komp nie.Haha. Sampai pukul 4 pagi barulah kolej kami(KTR) ada elektrik semula.Masa test tu,ada juga kawan-kawan nie yang gagah meneruskan diri menyiapkan test dalam gelap bertemankan lampu henset,cekal betul.Aku nie,dengan blanknya bilik kuliah malam tu,blank juga fikiran aku.Haha. Tambah ngn handphone cikai takde lampu bagai,lagilah mematahkan semangat. Alasan takleh blah.Haha. Padahal tak cukup persediaan sebenarnya.Kih kih kih. Harapanku, amboi, moga cuti seminggu nie dimanfaatkan utk mengulangkaji. Tapi nanti ada masa free aku layan Youtube pula.Takpun Running Man. Programming entah ke mana. pfttt..



Slide etnik..speechless. Malas nak buat slide. Nak cakap terus direct bagi isi masa nanti boleh tak? Haha. Konon.Padahal aku nie juga yang shy-shy cat nak bercakap kat depan nanti. Heiya..padahal dulu pernah jadi PEMBAHAS TERBAIK. Dah masuk alam universiti macam hilang pula konfiden.Takpun sebab lama dah tak bercakap dpn org ramai kot.Hihi.

13/11/2011-Aku balik ke UTM.Pejam celik je tu nanti.Sigh again. 

So long,toodles.

p/s:guys,doakan aku dapat siapkan segala to do list aku ya! ^_^


2 comments:

cicero said...

biasa la tu.. cuti pun bkn mcm cuti..

gud luck test! :)

Aida Effarina said...

all the best. busy giloss cik viera ni eh. buat slow n steady. :)