PhotobucketPhotobucket

Monday 25 March 2013

Buzy Bee ٩(●̮̃•)۶

Hey lovelies 。◕‿◕。


Hujung minggu nie, penuh dengan Bible Conference. Start Jumaat malam. Sambung petang Sabtu then malam. Hanya break for dinner je.



Sedangkan ada dua test menanti Week 7 nie. Risau tu risau jugalah. Yelah,kengkawan belajar tapi saya habiskan masa mendengar Firman Tuhan. Kali ni tema Bible Conference ialah Prosperous Church. Saya tahu banyaaaaaak perkara thru this BC. Thank you Lord for this opportunity. And that give me strength for my upcoming days. As busy as bee.

Esok (Monday-25/03) ada Kuiz OOP. Tuesday pula Quiz Probability. Rabu malam, Test OOP. Jumaat malam Test OS.

Honestly, my faith and my trust to God dicabar. Tapi sangat bersyukur sebab melalui BC nie tadi, I learnt one thing. One MOST important thing. DIA akan memberkati kita as long as we are doing it for Him. So, I want to uphold my study unto His hand from this time onwards.I learn for Him. I want to be blessings for people around me. :)



Ada banyak benda mahu dikongsikan tapi tunggulah sehingga ada masa sesuai. Lately nie macam semua orang terasa dengan apa sahaja yang saya cakap. Hanya Tuhan sahaja yang tahu niat hati saya.

Till then. Doakan saya :)




No comments: