PhotobucketPhotobucket

Wednesday 21 November 2012

Hard times.

Hey lovelies 。◕‿◕。


Currently having hard times. I have to be a pengarah for a program. I have to confront with many kind of people. Ada yang kena paksa baru buat kerja.Ada yang buat kerja senyap tapi tak update then clash la,miscommunication la padahal dah remind awal-awal.Tak serik lagi dgn pengalaman yang lalu. Ada yang langsung tak dapat dikesan. Leader tertinggi lagi tu. Hmpphh. Bila dimesej tak balas,kol tak jawab.Seems like semua orang tak nak bagi kerjasama. Now I know the feeling of being pengarah and I think this is the last unless . .  sedangkan I give my best in their program before this. I give my full support but now? Neomu himdero. 

Ni baru program kecik,tapi organisation pun dah tak berapa stabil. Kalau tak nak kerja,buat apa masuk dulu? Sakit hati. Grr. But thank God,dalam ramai-ramai tu,ada yang bagi fullsupport juga laa. Cuma bila ada yang tak kena,yang bagi bad example tu besar pengaruhnya dalam mood aku.Haha. Yelah,yang jahat je dinampak. Yang baiknya,tak. But I realise so don't worry friends. I really appreciate it. ツ

God, i'm tired. Kadang-kadang terasa nak quit study then jadi missionary je. Full time God's worker. But now,it is not His call yet. Sabar Vie. He have His own plan for you. ツ



MOTIF? He is cute. I love him. Tehee :)


No comments: