PhotobucketPhotobucket

Tuesday 4 December 2012

December Wishes ✿

Hey lovelies 。◕‿◕。

Yeay,it's December!



I love December. Why? It's Christmas season. Gifts. Its a must. Haha. Kenapa Krismas selalu dikaitkan dengan gift? Because, Christians believe that Jesus Christ were born to this world,to save us from sins.To be the ONE WAY,the truth and the life. So everytime during Christmas, we will be reminded of that one thing. The true gift,ultimate gift ever ofcourse our Jesus Christ :)

December last year, mula minggu pertama sampai akhir, Lifegroup U3B ada buat tayangan movie every week dan kiteorg akan sharing apa yang kami dapat through that one movie.Ada movie Hachiko,Ultimate Gift for last year  and I'm not sure for this year macam mana lifegroup akan diconduct.Hee.

December last year, I didn't request anything specific, just that my mom and dad give money then I go buy myself stuff that I want for Christmas gift. Huu. Membazir je. Taktau aku spend untuk apa last year. Tch. Tch.

December last year, celebrate with brothers sisters in Christ di Hope Church and for sure,this year gonna be the same. I'm not capable to go home in the middle of study week. I'm weak. Ofcourse tak dapat belajar kalau dah balik hometown. Haha.

For Christmas 2012, I wanna do something different. Okay,not that 360 degree difference, just from the way I spend my money for my Christmas gift. This time I request for something I have been longing for such a longggg time.. dari last year lagi nie.. hehe.. nak tau apa? Jeng jeng jeng!













It's Fujifilm Instax Mini 7s!

Oh my goodness, lama dah mengidam benda nie. Akhirnya dapat juga untuk Christmas gift tahun nie. Excelli bole je dapat witout waiting for Christmas tapi tak nak susahkan my parents kena keluarkan over expenses untuk benda macam nie. Hee. But this time, ada exception sebab dorang ada terima bonus and when they ask what I want,of course I want this. Haha. Murah je. RM200 kat lazada.com with free delivery lagi tu. Ingat nak beli 25s punya tapi mahal sangat for me laa.. ni pun beli guna duit ihsan mak bapak. Huu. so beli yang 7s pun dah kira bersyukur.Hee.

Takyah la aku nak explain lagi pasal benda nie sebab bersepah blog dah buat review benda nie kat internet. Aku belum order lagi. Maybe next week once my parent dah bank in then terus order,terus bayar. Dalam masa 3 hari boleh dapat. Come on come on. Aku takut tak sempat sampai masa Christmas je nie. Haha. Konon nak ambik first picture guna polaroid nie masa Krismas la. Harap-harap wish tercapai. Amin!




A very gingerbread Christmas !

Mari ke JB City Square dan like page mereke on the spot then boleh dapat tiket free untuk ambik gambar free macam saya dengan Cik Fairuz haritu. Ngee. Kiteorang berdua so dapat lah dua tiket equal to dua photo bersama Gingerbread man! Wee~~ Pagi tadi online Facebook terus check page dorang and tadaa gambar dah diupload terus download cepat .Nak upload kat blog pula kan? Haha. 
Kami sangat comel bersama gingerbread man nie. Auww~ 

All I want for Christmas is : Only Lord knows ‾ ‿ ⁀



2 comments:

Herda_Husna said...

kamera fujifilm tu kat cs pon ada kan.ada satu kedai tu..dah usha belom? . beli la version hello kitty.lagi comellll >.< heee

Vieraღ said...

Ha'ah.. kedai action tu..banyak giler..hehe.. Hello Kitty mahal sangat.. mcm x berbaloi je. hee >.<