PhotobucketPhotobucket

Tuesday 18 December 2012

Meet Chrissy, Best Christmas Gift Ever. ◕ ‿-。

Hey lovelies 。◕‿◕。



As you all know, haritu saya ada post pasal Christmas Gift 2012 kan,so meet Chrissy,my mini instax 7s.

Hanya RM199 with Free Delivery!

Itu yang penting. FREE DELIVERY. Haha. Apart from the fact yang ianya sangat murah berbanding dunia nyata dan online shop yang lain.



Package nya?
Instax 7s Pink
Batteri 4 biji
Manual book
Warranty Card
Strap
FREE 10 pieces Plain Film

Package biasa kita nampak di Online shop, cuma harganya lagi murah. Sangat murah. Even mak saya sendiri terkejut. Tehee. Thanks to one of my friend yang suggestkan untuk beli di Lazada.



Saya order hari Sabtu haritu kalau tak silap. Once my dad dah bank in sebab dia janji nak belikan nie utk saya,so lepas sekian lama compare sana sini di online shop, akhirnya ambik keputusan untuk beli di Lazada. Perkhidmatan terbaik la. Senang je. Sign Up then dapat free coupon RM10  and coupon ni hanya boleh digunakan utk pembelian RM100 ke atas dalam masa 30 hari selepas sign up dengan Lazada. My stupidity, saya tak perasan pun ada email pasal coupon nie masa saya order haritu so end up me not using it la. So rugi. Kalau tak mesti jimat RM10. Huu. Moral of the story, cek emel selalu okay. Haha.

And petang tadi dah sampai. Rasanya dorang pos semalam kot. Saya tak berniat pun nak cek ke ofis tadi tapi macam ada some kind of feeling suruh cek,so saya pun pergilaa and tadaaaa ada nama dalam buku log masuk barang and dapat kotak Gedex. Ooo mak aiii memang teruja giler la. Rasa nak melompat masa tu jugak! Haha.. 




Sumpah, rasa gembira sangat bila benda yang kita idamkan selama nie akhirnya dapat. Whew. Big thanks and hug to my parent espcially, despite my result in study pun bukannya bagus sangat selama nie but still they make my wish come true. Love you mom, dad ❤



Wajah happy suka hati bila dapat kamera idaman hati, cewah berima gituu~~ Lepas nie boleh la tangkap gmbar instantly siap on the spot and berangan nak buat buku skrap dengan contengan dan doodles sendiri. DIY art la konon. Hanya perancangan semata-mata.Taktau jadi kenyataan ke tak kalau dengan kebusy-ness begini.. Haha. This coming Christmas, we'll have fun with Chrissy. Ngee ^___^

p/s: Now waiting for another parcel. Surprise surprise ◕ ‿-。


No comments: