PhotobucketPhotobucket

Thursday 1 March 2012

March :)

Hai hai hai !



Sem II dah bermula di UTM dengan baik.Ececeh.Azam sem II kali nie,memantapkan kerohanian diri.Itu penting.Run with Jesus ♥ Then,study well.Notes kena mula buat dari awal.No last minutes.Same goes with assignments.So far,dah dua minggu belum ada assignments lagi.Sangat relaks ya.Haha.

And all I can do is revise,revise and revise.

Semalam serius sumpah kepala serabut.Dengan macam-macam hal.Tidur,ingat boleh lupakan masalah.Tapi tambah teruk.Nak citer kat sini la masalah tu.Hihi.

1)OGM PERSAKA ke-6
 Since aku merupakan S/U untuk Persaka and untuk program nie,so kena handle surat-menyurat,tentatif dan teks emcee.Segala nya dah siap masa cuti haritu.The problem is the pengarah program.Dah berapa kali aku asak dia suruh buat paperwork cepat-cepat tapi masih juga lembap.Huh.Last-last,aku juga yang kena setelkan.Pening kepala den.Tu yang mengamuk kat Twitter,eceli takdelah mengamuk sgt cuma lepas geram je.Hihi.

2)MATR '11
Program ni anjuran JKM Kolej Tun Razak.Kolej tempat aku tinggal sekarang.Aku dilantik jadi K/U Unit Protokol.Sebenarnya takde masalah pun unit aku.Cuma kena sedia tentatif,teks emcee dan teks VIP.Tak jadi masalah sgt pun benda tu sebab boleh google.Haha.The problem is,MATR nie clash dengan hari pembatism air aku.Aku takut nanti dalam dilemma pula walaupun program nie mula malam tapi atleast petang dah boleh tolong orang kat hotel.Kalau disuruh pilih pun,aku akn pilih pembatism air aku tu.Biarlah aku lepaskan tanggungjwab kat anak-anak buah aku on that day.Tapi,kalau boleh taknak juga gitu.So,the only hope,aku harap program nie ditangguhkan.Ditunda lambat sikit,after the day aku lalui pembaptism air aku atleast.Hehe.

Dua benda ni sangat mengganggu fikiran aku semalam.Korang tak kan nampak la betapa rumitnya sebab tak melalui kan kan ? Haha. 

Then,try tidur petang kot boleh reduce masalah tapi nampak gayanya makin berat kepala otak.



Then,teringat : my relationship wif HIM lately,I'm rarely talking to HIM so I meditate before sleep.Cerita segala masalah kat DIA.Lepas tu rasa sangat tenang.

Next day,pengarah PERSAKA buat meeting.Inform yang OGM akn ditangguhkan ke 14 March.Aku rasa segala beban aku dah lepas separuh badan masatu.Taktau kenapa walaupun aku tak mengharap pun OGM tu akn ditangguh cuma,entahlah.Atleast adalah masa untuk prepare kerja-kerja yang belum siap tu.

MATR'11 pula,ada ura-ura mengatakan akan ditangguh.Aku doakan.Amin.Haha.Bukan jahat okay? Masalahnya program tu belum dapat kelulusan HEMA pun.Zero bajet.So unit cenderahati nak gerak macam mana? Nak cari hadiah? Betul tak? Unit aku takpelah.Tak perlukan ongkos.Hihi.

Apa-apapun,aku harap MATR'11 ditangguhkan ke tarikh selepas pembatism aku tu.Amin. ^^

What I've learnt these few days:


Next,aku tolong my boyfie design poster untuk assigment terakhir komunikasi dia.Kena design poster untuk sesuatu produk.And I come out with produk jam yang boleh bertukar tali ikut mood.Cewah.Haha.



Nak tengok tak?










Betul nie ?


















Nah,kan kite dah cakap,it is way tooooooooooo pink! Haha.Sapa suruh kalau peminat pink tegar buat poster memang cam nie la jadinya. Ceh,alasan. Haha. Sorry ye sayang,too pinkiush. Dahla produk nie memang produk lady,so wajarlah pink jadi tema.Aku taktau la macam mana boyfie aku akan tunjuk poster nie kat lecturer and kwan-kawan dia.Haha.Lantaklah.Yang penting aku dah buat sehabis baik.
And ya,number tu bukan number sebenar k.Aku reka je. :P
I really hope it is okay with him.Dia belum tengok lagi katanya.Haha.

Till then,welcome March! ♥








2 comments:

Aida Effarina said...

waa dah masuk sem dua ek. kejap je kan. so, how was ur last sem result? :)

haha kenapa poster tu tak purpleeeeeeeeeeeeeeee? haha :P

all the best viera! :)

Vieraღ said...

sem I result besa je.tak segempak awak punya! Hee~

haha.sebab kurang minat purple la poster tu tak purple :P

Thnks awak pun,do ur best k!

^___^