PhotobucketPhotobucket

Friday 23 March 2012

Transformasi dan Assignment◕‿◕。

Hai lovelies!



Whoa,dah akhir bulan Mac baru kau nak update blog ke Vie? Ayoyo.Hebat mu.Haha.Well,well,well~~

Ni pun blog dah transform dengan header bertempek muka sendiri yang taktau malu dan footer juga muka sendiri yang tersenyum kambing.Haha.Thanks to Lyssa Secret sbb banyak tutorial dia yang membantu V kali nie.Dalam kesuntukan masa sebenarnya nak transform blog nie untuk Web Programming assignment.Huehue.

Nak buat baru,leceh la.Kena menghadap coding balik.Kalau ada masa seminggu which is seminggu tu memang V free 24 hours,mungkinlah boleh.Ni berapa hari je,ada juga komitmen kat perkara so last-last guna je blog yang sedia ada then edit apa yang patut.Hoho.

Untuk assignment Web Programming nie,kami kena letak entry pasal diri sendiri,famili dan kawan-kawan.Nak citer pasal boyfriend boleh? Haha. *gatal*

Kami kena upload gambar dan videos.Yang videos nie aku takut sikit.Takut blog jadi berat sebab tu.Hee.Tapi demi assignment,aku gagahkan juga mengupload nanti.Nak letak video apa eh? Tutorial mekap boleh? Haha.

Okay,sekian je,entry intro pasal assignment web nie.Lepas ni followers aku bakal dihadapkan dengan entry yang terskema di dunia.Muahahaha~

2 comments:

LYSSA FAIZUREEN said...

Waaahh . Dah cantik dahhh blog nyer ;p

Vieraღ said...

Eh Lysaa komen blog kite?!
Tak sangkanyaaaa~~Heee.

Thnks Lyssa.Cntik pun sbb tutorial yang lyssa buat.Hehe ^^